Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Jan 2024 13:45:51 +0200

Tere!

Rõuge Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2311371/13460 
aadressile Võru maakond, Rõuge vald, Haanja küla, 25148 
Rõuge-Kurgjärve-Haanja tee// Harjomäe// Kertu// Kõo// Kõomäe// Ringi// 
Sooääre// Spordi// Suusa// Taltsi-Mäe// Väike-Harjomäe// Väike-Kõomäe 
(Veetorustik) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26871773>  (menetlus nr: 
394983), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 08.02.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rõuge Vallavalitsus) või menetleja (TÕNU KUKK) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister